top of page
  • Writer's pictureilasbooks

Любими книги за 2023

През 2023-та година прочетох 30 книги. Доста по-малко от 2022-та година, но нямах толкова свободно време. В този пост ще ви представя някои от любимите ми книги за изминалата година.




1. Поредицата "Devil's night" на Пенелъпи Дъглас

Третата книга от поредицата ми е любима. Ревю за всяка книга можете да намерите в инстаграма ми : https://www.instagram.com/ilasbooks/

Тази поредица определено не е за всеки, така че, ако решите да я четете проверете Trigger warnings за нея. 18+

Очакваме книга 4-та от поредицата 'Nightfall" през Януари 2024 от Сиела!



2. 'Това, което никога не приехме" - Луси Скор

Една от най-забавните и интересни за мен книги, които прочетох през 2023-та година. Очаквам с нетърпение продълженията й, защото всички герои са ми много любими.


Това са книга 2-ра и 3-та от поредицата, които се надявам да видим и на български догодина:




3. Книгите на Али Хейзълууд


Али Хейзълууд бързо се превърна в Тейлър Суифт, но в книжния бранш. Всяка година книгите й стават все по-добри. Тези двете са толкова различни, но са много добри. Не знам как успява да ги издава една след друга, но съм пристрастена!


През 2024-та година очакваме тези нейни книги от Егмонт:


4. "Искронишка" от Алекс Астър

Може би вече знаете, че аз не съм най-големия фен на фентъзи жанра от години, но тази година прочетох "Искронишка" от Алекс Астър и много ми хареса. Нямам търпение за продължението й! Кннигата беше много интересна и бързо ме зариби. Ако четете много фентъзи, то едва ли тази книга ще ви изненада и грабне, но ако сте като мен (скарани с този жанр), то ще ви допадне, понеже се чете много лесно, въпреки обема си.


5. Honourable mention - Емили Хенри

По време на лятното си пътуване си взех тази книга за плажа и наистина беше перфектното лятно четиво. Не ме грабна със сюжета и героите си, но пък ми беше интересна. Обожавам Емили Хенри и нямам търпение да прочета новата й книга, която спечели наградата на Goodreads за най-добра романтика за 2023-та година - "Място за щастие".




Това бяха едни от любимите ми книги за 2023-та година. Надявам се през 2024-та също да прочета още много хубави книги. А сега ми споделете в коментарите кои бяха вашите любими книги за изминалата година?





*Този пост не е спонсориран, мнението е изцяло мое!


 

Ако постът ви е харесал оставете ❤️ и коментирайте. Абонирайте се за блога, като попълнете формуляра в раздела "Абонирай се".

143 views0 comments

Recent Posts

See All
Post: Blog2_Post
bottom of page