top of page
  • Writer's pictureilasbooks

Книжни цели през 2023

Здравейте, четящи и добре дошли в нов блог пост! Темата ни днес е книжни цели за 2023. Ще ви споделя какви книги искам да прочета и още интересни неща.




  1. Първата ми цел е да прочета 70 книги. През 2022 прочетох 62, така че смятам за тази 70 е реалистично число.

  2. Друга важна цел, която съм си поставила е да чета книги, които наистина ще ми харесат. Аз съм от типа читатели, които си купуват книги, просто защото са намалени или са популярни, а после никога не ги чета и се трупат / или ги чета и не ми харесват. Затова ще се насоча книги от жанр, който лесно чета и харесвам. Сигурна съм, че всеки знае какво на него му харесва най-много, така че насочете се натам, ако и вие четете книги, които не ви допадат/не стигате до въпросните купени книги.

  3. Ще ми се да завърша поредиците, които съм започнала (или поне част от тях). Имам толкова започнати и незавършени че... Просто когато книгите не излизат една след друга, а година по-късно забравям историята и нямам желание да прочета продължението. Няма да изброявам кои са тези поредици, защото и аз вече не помня :D

  4. Иска ми се да прочета книгите, които вече имам, а те са около 20-30. Доста от тях са ми подаръци и затова не съм стигнала до тях, но искам да ги прочета през 2023.

  5. Ще ми се да разчистя библиотеката ми, така че можете да очаквате гивъуей в инстаграм и тикток всеки месец. Също така правя гивъуей за всеки 6к, 7к в Тикток. Последвайте ме за да разберете когато има гивъуей!





Това е от мен. Споделете ми за вашите книжни цели в коментарите.

Ако блог постът ви е харесал споделете го с приятели и се абонирайте за блога, като попълните формуляра под поста! Снимка - Pinterest


215 views0 comments

Recent Posts

See All
Post: Blog2_Post
bottom of page