top of page
  • Writer's pictureilasbooks

Коледни книжни предложения

Здравейте, четящи! Дойде и това време от годината, време е за коледно настроение. Днес ще ви препоръчам няколко коледни книжки. 🎄

Можете да си ги купите за себе си или да ги подарите на приятелите си.






1.Романите на Джени Хейл



Аз съм чела "У дома за Коледа" и "Винаги ще има Коледа" можете да видите ревютата ми в инстаграм, от миналата година. Леки и забавни зимни четива.

















2. Романите на Карън Суон






Не съм чела нейните книги, но чувам доста добри отзиви за тях. Скоро ще посегна и към тях.


















3. "Нашата Коледа", разкази


Разкази за Коледа от различни автори, поканени от писателя Захари Карабашлиев.


4. "Малкият хотел в Исландия"

Скоро ревю за нея в блога! 🥰🎄


5. "Огън на леда"

Не е точно коледна книжка, но е перфектна за зимата. Имам ревю в инстаграм за нея, от зима 2021. Определено 5/5🌟


За още коледни предложения вижте тиктока ми @ilasbooks 🥰 \

Снимка на корицата - Pinterest


152 views0 comments

Recent Posts

See All
Post: Blog2_Post
bottom of page